neljapäev, 3. november 2011

HAMBAARSTI JUURES


Täna muusikatunni ajal, koos õpetaja Heliga, käis kogu 1. klass Raasiku ambulatooriumis hambaarsti vastuvõtul. Olles tagasi koolis sõnas õpetaja Heli, et hambaarst kiitis kõiki ning lapsed olevat olnud väga tublid. Õpetaja Heli luges veel sõnad peale nendele, kellel hambaaugud olid, et nad peavad kähku auke parandama minema.

Mõningaid muljeid hambaarsti külastamisest:

MAYRO: Olen käinud hambaarstil juba 5 korda. Arstid ütlesid, et mul on 7 jäävhammast. Mulle meeldis, kuidas suud tatist puhtaks tehti ja õun meeldis ka. Nähti, et mul on 1 auk ja kirjutati paber.

SILLE: Ma pabistasin natuke enne minekut. Mul oli tore, polnud ühtegi hambaauku. Mulle ei antud paberit, kus augud kirjas.

EGOR: Mul oli 1 väike hambaauk, ei tea kus. Anti õuna.

HELENA MARIA: Polnud ühtegi auku. Ma sain õuna ja öeldi, et olin tubli.

MARILIN: Arstitädid rääkisid, et mul jäävhammastes augud (3-4 tükki). Anti õuna ja pilet. Meeldis see koht, kui peegliga hambaid vaadati.

RANDER: Meeldis, kui peegliga vaadati auke. Mul 1 hammas liikus, siis nad katsusid seda korra.

LIIS: Mulle ütles hambaarsti, et ühes hambas on hästi pisike auk, õuna pakuti. Mulle meeldis ukse taga mängida.

MIHKEL: Mul on palju auke.

HANNA VERONIKA: Polnud ühtegi auku. Nad ütlesid, et olin tubli. Olen seal palju enne ka käinud.

Edaspidi lubasid kõik lapsed hoolikalt, vähemalt 2 korda päevas, hambaid pesta, et hambaauke vältida. Jõudsime järeldusele, et Sööbikut ja Pisikut ei taheta oma suhu elama!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar