teisipäev, 4. september 2012

Mõtted koolist...

Liis: Mulle meeldib koolis käia, sest et siin on sõbrad ja õpetaja.
Mayro: Mulle meeldib koolis käia sellepärast, kuna ma tahan targaks saada.
Hanna Veronika: Koolis on lahe, sest et siis olen tark ja saan endale toredad sõbrad.
Kirke: Mulle meeldib koolis käia, sest siis saab targaks.
Marilin: Mulle meeldib koolis käia, sest mulle meeldib kehaline ja muusika.
Emily: Mulle meeldib koolis käia sellepärast, et siis saab targaks.
Kevin: Mulle meeldib matemaatika, loodusõpetus ja eesti keel.
Birgit: Mulle meeldib see, et koolis saab õppida.
Oliver Arthur: Meeldib koolis sellepärast, et seal on lõbusad tunnid.
Egor: Mulle meeldib koolis käia, sest koolis on tore.
Helena Maria: Mulle meeldib koolis käia, sest sealt saab sõpru.
Rander: Ei meeldi sellepärast, et peab vara ärkama.
Artjom: Mulle meeldib – siin on ilus, meeldib ilus kool.
Sille: Mulle meeldib koolis käia, sest siin on lõbusad sõbrad.
Mihkel: Mulle meeldib koolis käia sellepärast, et seal võib õppida ja on kehaline.
Kristjan-Peeter: Meeldib koolis käia sellepärast, et saab õppida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar