teisipäev, 29. jaanuar 2013

Ujumistunnid Kosel


Täna käis 2. klass esimest korda Kosel ujulas ujumist õppimas. Edaspidigi käiakse teisipäeviti, ja nii maikuuni välja...

2. klassi laste toredad tähelepanekud tänasest tunnist:

Liis - mulle meeldis täna ujumas see, kui Rander mängis haikala - see oli lõbus! Tore oli tema eest ära ujuda koos Helena Mariaga.

Oliver Arthur - mulle meeldis täna ujumise juures vettehüpped ning "vaba aeg".

Mayro - mulle meeldis tänase päeva jooksul see, et me läksime ujuma ja et ma sain seal vette hüpata.



Kirke - mulle meeldis tänase päeva juures see, et ma sain selgeks selle, kuidas vette püsti hüpata. Mulle meeldis väga see päev!

Egor - mulle meeldis supelda ja teha harjutusi. Veel meeldis mulle see, kui olime sügaval vees.

Hanna Veronika - mulle meeldis ujuda. Enne läks mul meelest ära, kuidas ujuda, aga täna õppisin jälle selle selgeks. Mulle väga meeldis!

Rander - natuke oli tore, midagi ei meeldinud.

Mihkel - mulle meeldis ujumine ja vette hüpata ning vees kõndida meeldis ka.

Helena Maria - mulle meeldis täna ujuda, minu arust oli tore. Koos sõpradega oli äge mängida ja vette hüpata oli ka äge.

Kristjan-Peeter - mulle meeldis vees õppimine ja ujumine üksinda ning teistega koos.

Sille - mulle meeldis ujumises see, et me saime "vabal ajal" ujuda ja mängida. Mulle ei meeldinud vettehüpped.
Kevin - mulle meeldis, kui me vette hüppasime.

Anna - mulle meeldis väga ujuda basseinis ja supelda. Mulle väga meeldis!

Marilin - mulle väga meeldis meie treener, sukeldumine ja vette hüppamine. Sama hästi meeldis ka lihtsalt ujumine. See päev oli väga tore!

Järgmisel teisipäeval jälle!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar